הקזינו בידור Entertainment Vilanculos ל- Nampula, Mozambique-יום ארוך מאוד לטיול

Vilanculos ל- Nampula, Mozambique-יום ארוך מאוד לטיול

כולנו קמנו בשעה 6:00 בבוקר (שבסופו של דבר הובנו כ”שינה פנימה “), אכלנו ארוחת בוקר מהירה, הניפה את התרמילים שלנו מעל כתפינו כמו גם המריאו ללכת בכבישים המלוכלכים כמו גם עם הכפרים לכיוון העיר.

פנינו לבירה כמו גם בסופו של דבר נמפה. בהתחשב בכך שלוחות הזמנים של האוטובוסים במוזמביק אינם אמינים במיוחד כמו גם כשאנחנו שואלים את המקומיים, הם מספרים לנו זמן אחר שאוטובוס עוזב כביכול, כולנו קיבלו החלטה לעשות כמו המקומיים: טיול בטרמטים. קפצנו בחלק האחורי של טנדר כדי לקחת אותנו לצומת הראשי בו כל המעליות למחצה כמו גם מכוניות עוברות אחרות מגיעות בשיטה שלהם צפונה.

אותנו בחלק האחורי של טנדר כדי לקחת אותנו לצומת, וילנקולוס, מוזמביק

פעם בצומת, לכולנו היו עבודותינו: ניק כמו גם הנרי דיברו עם כל אחד כמו גם כל נהג משאית למחצה שניסה להקים עלות הוגנת לנסיעה, אליס כמו גם התחלתי ליהנות מהתרמילים , הייתי בתשלום של גרב על מים כמו גם חטיפים למסע כמו גם במידת הצורך, אליס תנסה להשוות (היא דיברה קצת ספרדית שלעתים קרובות התמודדה עם מוזמביקנים דוברי הפורטוגזים) כמו גם כולנו התחלפו בתורנו את האינדיקציה “בירה” שלנו שבנינו מתוך קרטון.

נהג אחד של משאית למחצה הסכים לקחת אותנו עם זאת, אז התחלנו להאמין באיזו שעה נופיע בבירה … משאיות למחצה לא נוהגות כל כך מהירות כמו שזה היה כמעט שתים עשרה בצהריים בשלב זה. אז דחינו את ההצעה וגם שמרנו על אצבעותינו לחצות למשאית איסוף נחמדה וחדשה כדי למצוא את דרכנו.

תוך דקות של דחיית ההצעה הקודמת, Nissan Navara Expert Up Up Up של 2011 הגיעה לצרוק להולט כשראה את השלט שלנו! כולנו מיהרנו להתעלם כמו גם לגלות שהוא לא רק הולך לבירה, אולם הוא הלך לנמפה, שהיה היעד הסופי שלנו.

אמרנו מייד לומר תודה לך כמו גם לחצנו ידיים עם חברנו החדש, באטה, כמו גם כל כך באקסטזה שאני אפילו לא מאמין שיש לו אפשרות להציע לנו טרמפ, בדרך כלל פשוט הצהירנו “אנחנו בא איתך! ”

מדברים עם נהגים למשאים למחצה כדי לקחת אותנו לנמפה, וילנקולוס, מוזמביק

המשאית החדשה החדשה שתעביר אותנו לנמפה, וילנקולוס, מוזמביק
וכך החלה את ההרפתקה. המשאית הייתה כה מרווחת שהיו לנו מבצעים נהדרים של מקום מאחור, זה היה טיול חלק כמו גם כל מה שהיה מושלם. הנרי ניווט עם המפה שלו מלפנים כמו גם שלושתנו היינו מאחור נהנו מהחטיפים שלנו.

פגענו ברשויות הראשונות שלנו צ’קסטופ רק כשעה ב … זה יהיה הראשון מבין 5 לאורך הדרך. השחיתות של הרשויות היא ענייה באמת במוזמביק כמו גם הם מושכים כל אדם ללא סיבה, כמו גם מנסים למצוא שוחד. במיוחד כאשר הם רואים פרצופים לבנים ברכב, הם מאמינים מייד $$.

התחנה הראשונה מאוד לא הייתה כל כך גרועה, הוא פשוט ביקש את הדרכונים שלנו (למרבה המזל ניק כמו שהיה לי עותק שנעשה כמו גם נוטריון בעיר המימון להזדמנות כזו) אז מסרנו לו את עותקי הנייר שלנו כמו גם חיכינו בשבילו לבקש משהו. באופן מזעזע, השוטר הזה פשוט שאל אותנו כמה דאגות כמו שהיינו בדרך.

עצרנו רק כאשר לארוחת צהריים מהירה כמו גם לבנזין כמו גם חוץ מזה היינו קשורים לנמפה. בערך חצי שיטה לכונן, בסופו של דבר ניכר שאנחנו לא מתכוונים להפוך את הכל לשיטה לנמפה בפעם אחת. נסענו עד בערך בשעה 21:00 באותו לילה, כמו גם החלטנו לבלות את הלילה בעיירה הקטנה ביותר צ’איה בהוסטל בסיסי במיוחד ובמחיר סביר במיוחד. אכלנו ארוחת ערב טעימה של אטריות מיידיות כמו גם לחם כמו גם קראו לזה לילה. קמנו בשעה 3:50 בבוקר למחרת בבוקר כדי לפגוע בכביש מוקדם.

איפה הנריק? עוברים מווילנקולוס לנמפה, מוזמביק

ביום השני של הנהיגה שמענו את טרייסי צ’פמן, מייקל בולטון, כמו גם את אלבומי פיל קולינס בערך 3 פעמים כל אחד. אני מאמין שאני מבין כל מילה “כשבחור אוהב אישה” כמו גם “מהפכה”! בחירה אקראית כזו של מוזיקה שהנהג ניגן.

היום השני היה הפלגה חלקה, רק 4 הרשויות מפסיקות את הזמן הזה כמו גם היינו צריכים לספק 2 תפוזים. השוטרים שאלו את כולנו סוג של חששות לגבי בדיוק כמה אנחנו משלמים לנהג לטיול בנמפה, שם נפגשנו וכו ‘. הסיפור של באטה לשוטרים היה שונה לחלוטין משלי, ניקזה כמו גם של הנרי.

כשנשאלו מה אנחנו משלמים, כולנו אמרנו למציאות כמו גם אפילו הצהירו ששילמנו עבור ארוחת הצהריים שלו בנוסף לחלל המלון שלו בלילה הקודם.

טעות.

לאחר מכן השוטרים רצו כסף / קיצוץ של מה ששילמנו באטה עבור הנסיעה. המשכנו כמו כן, כמו כן בדיוק איך כולנו מתאמנים, כמו שאין להם הרבה כסף (שבאמת לא משקר כמו הנרי כמו גם אליס סטודנטים) כמו גם כל מה שאנחנו יכולים לספק זה תפוזים. למרבה המזל הם הסכימו פשוט לקחת את התפוזים כמו גם בניסיון אחרון ביקש מאיתנו משקאות מוגזים.

באטה האמין שכולנו אידיוטים אחרי זה! הוא אמר להם שכולנו חברים טובים כמו גם שהוא מספק לנו טיול למשלימים כמו גם כאן, המשך כמו כן, כמו בדיוק כמה אנחנו משלמים כמו גם את כל הדברים הנוספים של באטה זה נהיה!

אופס, אני הנחה שזה בדיוק מה שקורה כשאתה לא מנוצל לשחיתות הרשויות, כמו גם על האזור על ידי גיא עם אקדחים. להגנתנו הוצפנו. השוטרים הצהירו כי אין שיטה שאנו משלמים סכום כסף זה, כמו גם נראה שנראה שאנחנו קורעים את בטה כמו גם האשינו אותנו לשקר להם, אז פשוט הגנו על עצמנו, בטיפשות!

חברנו החדש, באטה, מוזמביק
אני לא יכול לדמיין לחיות במדינה שאין אף אחד שאתה יכול להיות תלוי בה לסייע כמו גם איפה הרשויות מנסות לקחת כסף מהאנשים שאין להם הרבה כסף כמו שהוא. עצוב מאוד. שמענו שמועות על השוטרים המבקשים את דרכוני התיירים, כמו גם אז קבעו שיש משהו לא בסדר בוויזה שלהם, כמו שהם יצטרכו לשלם כמו להחזיר את הדרכון, או ללכת לתחנת הרשויות.

לכן זו הסיבה שהדרכונים שלנו נוטרים, כך שלעולם לא נצטרך למסור את המקוריים. הם ביקשו מקוריים כמה פעמים עם זאת התעקשנו כי עותק הנייר היה בסדר. מאוחר יותר בטיול שהתרחש עם הנרי, הם לקחו את דרכוןו כבן ערובה כמו גם הצהירו שיש “משהו לא בסדר בוויזה” כמו גם הוא נאלץ לשלם להם שוחד כדי להחזיר אותו … או זה או את האוטובוס שהוא הוא היה פועל היה עוזב בלעדיו.

לאחר מחסום הרשויות, היינו קרובים מאוד לנמפה, אולם קיבלנו החלטה להתגבר בכפר קטן כדי להשיג קצת בנזין. דבר נהדר שעשינו כשראינו שיש צמיג שטוח! גדול. כולנו יצאנו, ננעלנו את הדלתות, כמו גם ניסינו להבין בדיוק כיצד לשנות צמיג על משאית. על מכוניות ומשאית זה לא בעיה, אולם לקח אפילו זמן מה להבין איפה החילוף. אני מאמין שבאטה הוקל היינו איתו שם מאז שהוא היה חסר מושג. ניק כמו גם הנרי עלו על גבם כמו גם את כל העבודה המזוננת … ואילו אליס כמו גם ניסיתי למנוע מהכפר השיכור שמתמשך מתסכל את כולם.

“תחנת הדלק”, הכפר הקטן בשיטה לנמפה, מוזמביק

בתחנת הדלק בכפר בשיטה לנמפה, מוזמביק
איפה הצמיג הרזרבי?! מוזמביק

אחרי כ- 28 שעות של נהיגה די מוצקה, הראינו בנמפה. לקח קצת בזמן “להגיע” באופן רשמי מכיוון שהיינו צריכים להרים את אחיה של באטה, ואז ללכת למשרד בו המנהל שלו עובד, באטה נאלצה לדבר איתו וכו ‘וכו’ על כך שהעבירנו את כל השיטה לנמפה … מסע שיביא לנו לפחות לשלש את מה ששילמנו לו, כמו גם היה לוקח ימים כמו גם ימים על צ’אפאס לא נוח במיוחד וצפוף. הוא היה מציל חיים.

כולנו היינו רעבים אחרי שאכלנו רק לחם כמו גם אטריות מיידיות במשך יום, כמו גם חצי, כמו גם טרפנו קצת עוף בגריל, מצוידים באוכל למחרת בבוקר, כמו גם קראו לו לילה. כולנו עברנו אידיאלי במלוננו, כמו גם היינו עומדים בבוקר בשעה 3:45 בבוקר כדי לתפוס אוטובוס לעיירה הצפונית פמבה. ברגע שיצאנו מדרום מוזמביק, קמים בין השעה 03:00 בבוקר, כמו גם 4:00 בבוקר, בסופו של דבר היה די סטנדרטי. אני לא מבין למה עם זאת, זה כאשר כל האוטובוסים עוזבים בצפון … ונראה תמיד שיש רק יום אחד!

כמו הפוסט הזה? להצמיד אותו!

הצהרת אחריות: עזים בכביש הן שותף באמזון כמו גם סניף עבור כמה קמעונאים אחרים. זה מציין שאנו מבצעים עמלות אם תלחץ על קישורים בבלוג שלנו כמו גם לרכוש מאותם קמעונאים.